1 Ocak 2010 Cuma

HO HO mu ? Ha.ss.ktir ordan !


Öncelikle bana sağlık, mutluluk, para ne biliyim işte bunun gibi şeyler ile karşıma gelmeyin sevimli blog yazarları...


Şayet ben ağzında sigarayla kendisine puantiyeli bir mezar taşı bakan, somurtmaktan yüzündeki gamzeleri meme ucuna düşmüş olan, iett şoförüne 'Paso' göstermek yerine ' Paso GÖSTERMEYİ ' tercih eden, gençliğimin 1. ve 2. baharının arasında d.malıp kalan bir bayanım.


Yani bana cici beyaz sakallı karpuz göbekli amcalarla gelme tatlım ! Benim o cici beyaz sakallı amca anlayışım aha yukarda gördüğün gibidir. Hayata her zaman burnunun üstünden bakma. Biraz da kafanı aşağıya eğip bacaklarının arasından bakmayı dene. Pesimist olacan biraz tatlım ! Ne var bunda ?


Her 'sıradan' bloglar gibi ( bunlar beni asla izleyenler değil ) 2010 daki dileklerimden bahsetmeyeceğim. Ama sen ne kadar yılbaşını gayet 'aile saadeti' yaşayarak geçirdiğini yazsan da ben senin;


-Sabah ne kadar alışveriş merkezi varsa gezdiğini ( bedava bir şey bulmak umuduyla )


-Herkesten gizli dantelli bir kırmızı tanga aldığını


-Taksim'de balık etli turistleri fordladığını


-Alınan yeni yıl hediyelerine bakarak çok beğenmiş imajı yarattığını


-Kendin başkalarına hediye alamayıp ' senin hediyeni evde unuttum' yalanını söylemeni


-3 yıldızlı bir hotelin zemin katında başında şapka ağzında düdük kişi başı 35 milyonluk bir yılbaşı gecesinde 10 dan geriye saydığını


-Ardından kızı içirtip içirtip akşam yatağa atma düşüncesiyle yanıp tutuşup senin içkiyi kaçırıp sarhoş olmanı


biliyorum.


Aslında sen bunu benden daha iyi biliyorsun. Sen varya gerçekten kendi başına NOEL sin tatlım.




-


0 Genel ev müşterisi: