14 Ocak 2010 Perşembe

Sansür yedim. Aslında Sigara içiyorum.



Şu sıralar milletle dalga geçer gibi ona buna ZAM yapıp geri alıyorlar. Bunlardan bir tanesi ve en önemliside sigara...



- Abi Ne kadar winston ?



- 4 lira 75 kuruş



- Zam mı geldi yaa ?


- Tabi ya Ne sandın ! ( hayır bu bakkaldaki artislik nedir peki zamla beraber mi geldi bu da ??? )



Başka bir bakkal ;



-Şurdan bir winston alır mısın...



-Üstünü al Gızım.



-A a hani zam gelmişti ?



-Geri aldılar.



- Ne çabuk yaaa



-Tabi ya Ne sandın ! ( Buda diğer bakkalın uzaktan akrabası olmalı )


Şeytan diyo iki kaşının birleştiği noktaya BAS SİGARAYI ağda niyetine BACIM NE ETTİN ! ! ! çığlıklarıyla perişan olsun.. Ökkeş seniiii...




Şu sıralar sigarasızım anlayacağın tatlım. Şu sinirim bir dinsin ve şu zamlarda bir durulsun, cırtlak kırmızı ruju sürüp, leopar desenli taytın altına siyah topukluları giyip 3. sınıf perihan savaş gibi gezmezsem bende turuncu bayan değilim. Sigarasızlık o kadar kafama vurdu ki ilk işim bunları yapıp altın gününden altın gününe gidicem artık. Ağzıma atıcam cikleti çiğneyecem .rosbu gibi kadınların ağızlarına sigaramın dumanını üfleyip arkasından PATLATICAM KAHKAHAYI kaltak gibi.



Hiiiiç umrumda olmaz. Yapıcam valla.


3 Genel ev müşterisi:

Harika dedi ki...

açıkçası ben toptan sigarayı bıraktım, buna ne dersin bebeğim..

~Turuncu Bayan~ dedi ki...

Kınarım! O bakımlı tırnakları olan parmaklarında ve dolgun dudağının arasında 'sigara' nın gayet hoş duracağını düşünüyorum tatlım.

Siz bildiğim kadarıyla binlerce taş, kemik, kılıç filan inceliyorsunuz arkeolog hanım. Bu gibi işler sigara olmadan olmaz. Bunu benden daha iyi bilirsin canım.

Harika dedi ki...

Ah bebeğim, aşk insana sigara bile bıraktırıyor.. Bakma ben de çok özledim tellendirmeyi