26 Ocak 2010 Salı

Zeki Orbison !


















Ne kadar çok benziyorlar birbirlerine ! Yoksa ben mi yanlış görüyorum.

3 Genel ev müşterisi:

Harika dedi ki...

Roy'un gözlükleri çok daha çekici

Amaltheian dedi ki...

O diil de geçen Bodrum'a gittiğimizde valide hanim tutturdu sizi ille Zeki Müren'in evine götürücem, göstericem oraları diye (Bizim barmen yabancı ya!).

Neyse ıh mıh ettim durduramadim, gittik.

Girişteki heykeli gören Barmen'in ilk tepkisi suydu:

"Elvis'in burda ne işi var"

~Turuncu Bayan~ dedi ki...

Ritmo De Caliente;

E Yaaaaaaani =) Zeki mürenin yarım asırlık gözülüğünemi kaldık be !

AmalTheianora;

Aslında barmene son derece katılıyorum. Sadece katılmak ile kalmayıp ondan güzel bir mojito bekliyorum. Sonuçta aynı dönemin çocukları sayılır Elvis ile zeki kardeşler.