5 Ocak 2010 Salı

Alo Blogcu mu ? Burda bir kaç yazarın g.tü kalktı !



Başlığından da anlaşılacağı gibi buraya geldim geleli biraz doldum. Şimdi izninizle tutmayın beni...


2 YILA AŞKIN YAZIP ONUN BUNUN BLOGUNA REKLAM YAPAN 200-300 VE DAHA FAZLA İZLEYİCİSİNE SAHİP OLAN KALIN ÇERÇEVELİ GÖZLÜKLÜ SİVİLCELİ ŞİŞMAN KADIN BLOG YAZARINA SESLENİYORUM !



Audrey, Marlyn vb. ejnebi artislerin resimlerini koyarak farklı olmadığının acilen farkına varman gerekiyor. Aksi takdirde Sevda Demirel gibi suratının ortasına tokatı patlatasım var.


Blog başlıklarını bla bla bla VOL 1, bla bla bla VOL 2 yazanlar,

GERÇEKTEN olmuyor anlıyo musun ? O klavyeye "VOLUME" yazan silik ojeli parmaklarına duvar boyası dökesim var.


Çeşitli şaraplar, viskiler tanıtan ve yazanlar ise... O kadehinize bir tükürürüm şerbet niyetine de içiririm.


"HAKKIMDA" bölümüne ne biliyim bir cinselliğe dair, ilişkiye dair sıradışı şeyler yazanı ise Taksim'de 3. sınıf bir barda tek başına 'papi chulo' veya 'sentello' şarkısıyla dans eden gence havale ediyorum. O genç bu yazarın hakkından gelecektir eminim.



Peki, kendi blogunu kilitleyip izini olmayanların bakmasına izin vermeyenlere ne demeli ?????


İşte onlara kıllı bir anadolulu amcanın döşünden çekilen soğuk ağda bantını, uyku gözlüğü yapmak istiyorum. Evet bunu gerçekten istiyorum. Fantazimde bu olsa gerek tamam mı ! !



Şimdi okuduklarınız size bir çok yazarı anımsatacak kimileri iyi kimileri kötü olacak ama hiçbirisi deyli motion, ayyaş kedi, iva kadar kalitesiz olamayacak !


Her kadın blog yazarı bir kurbağa peşinde prens arıyor. Küçük oyunların kahramanı olma tatlım. Prens aramak yerine prensleri kurbağa çeviren cadıyla beraber ol. Şayet her istediğini verecek olan odur. Herkes senin tadına baksın ama kimse yanından mutsuz ayrılmasın.. Yeter ki diğerleri gibi kalitesiz ve ucuz olma.



Avangard mış



Hey allahım !






0 Genel ev müşterisi: