23 Ocak 2010 Cumartesi

Küstahım. Adamına göre..




"Valla ben yogamı evde yapıyorum. Mutfakta açıyorum televizyonu rahat rahat yapıyorum."


dedi kıvırcık karı.


Bakkk seeeeeennnn !


Burdan ne mi anladık sevgili blog izleyicileri ?


Bu kendisini beverly hills'in arka sokaklarından geldiğini zanneden paçoz karının aslında evini methetmesini anlıyoruz tabiki..


Haydi beraber gözlemleyelim;


" Valla ben " ( Zengin kadınların aldıkları bir şeyi veya methetmek istedikleri bir şeyi varsa başlayacağı ilk söz. )


"Yogamı evde yapıyorum." ( Yani yoga yapılabilinilmesi için gayet steril bir evim var demek istiyor. Ve yoga için gerekli alet edevatların alındığını belirtiyor. ) ( nike body- yer minderi- nike hava tabanlı ayakkabılar - reebok havlu vb. gerekli edevatlar )


Ve final.... Bu beni bitiren vuruş tur ki;


"Mutfakta açıyorum televizyonu rahat rahat yapıyorum."


Burada şairimizin demek istediği mutfağında yoga hareketlerini rahatlıkla görebileceği bir geniş ekran televizyonu olduğu, rahat rahat yapmasından kasıt mutfağının geniş olması, hem de hareketlerini rahatça yapabilecek bir mutfağının olmasıdır.


Peki sizce, ben altta kalır mıyım ? Söylediği lafa kahkahayı bastıktan sonra kaşlarımı yukarı kaldırarak;


" Bende bugün spora gideyim dedim. Bir türlü kıyafet seçemedim. Zaten yemek yemeye alt kata inmeyen ben arabama binip sporamı gidecem ? ALLAH AŞKINA SEN SÖYLE ŞEKERİM !


Evet, çok paralı bir spor merkezine kayıtlı olmayabilirim. Ki öyle olsam bile giyiceğim kıyafet arasında kararsız kalacağım kocaman gardroplarım yok. Alt katında mutfağa inebileceğim bir dublex evimde yok. Annemi babamı bıraktım şahsi bir arabam yok.


AMA soğanın karşısına sarımsağı dikerim arkadaş ! Hele ki böylelerine. Böyle gerçekleşti işte bir perşembe akşamı oturulan cafedeki diyalog...


Bu tipler benim kebap kategorime bile giremezler. Anca yemek öncesi hediye mayetinde verilen küçük LAHMACUN olurlar işte o kadar !


Ben Turuncu Bayanım tatlım. Bazen benden daha acımasızı olmaz. ( Bu resimde benden size gelsin Benim hayatımdaki benden sonraki turuncu ve güzel bayan )


Şerefe Ann Margret !



8 Genel ev müşterisi:

seyrekzamanlar dedi ki...

seni kendimde kendimi sende gördüm tepkime olarak.

ah turuncu, böyle ağdalı sinirleri bu dünyada sadece iki kişi yapıyor zannederdim meğersem üç imiş.

şaşırdım.

donda sallama şov'a hoşgeldiniz.

Kırmızı Adam dedi ki...

Ben yogami mutfakta yapiyor, sonra alt kattaki saunama ve jakuzime ugradiktan sonra oturma odamdaki havuzuma giriyorum (eheh).

Harika dedi ki...

Amannnn Tanrımmmm

~Turuncu Bayan~ dedi ki...

Seyrek zamanlar;

Sen kendini bende, sen kendini yine ben de gördün. Ve benden başka bu işi yapan 2 kişi daha olduğunu öğrendim. Biliyorsun ki ben küstahım tatlım.

Ben şaşırdım :)

Don sallama şovunuzda hoş bir görüntü yaratmayacağını düşündüğümden size kelepçe ve zincir bant kolye aldım. Şovunu bir de öyle görmek isterim. ;)

~Turuncu Bayan~ dedi ki...

Kırmızı adam;

Bu cümle aşırı oldu ne dersiniz?

Çünkü böyle bir cümle söylenseydi bana artık onu lafımla değil yüzüne fırlattığım kahvemle kendine getirirdim.

Ama gayet ARSIZ bir cümle o yönden tebrik ederim. Yanlız biraz üzerinde çalışma ister.

Ritmocum;

Ne anlatmaya çalıştığını anlamış durumdayım tatlım. Böylelerini görmenin doğal olduğunu ikimizde farkındayız. Ama kendisi ile başbaşa bırakmak en iyidir bilirsin ;)

~Turuncu Bayan~ dedi ki...

Kırmızı adam;

Bu cümle aşırı oldu ne dersiniz?

Çünkü böyle bir cümle söylenseydi bana artık onu lafımla değil yüzüne fırlattığım kahvemle kendine getirirdim.

Ama gayet ARSIZ bir cümle o yönden tebrik ederim. Yanlız biraz üzerinde çalışma ister.

Ritmocum;

Ne anlatmaya çalıştığını anlamış durumdayım tatlım. Böylelerini görmenin doğal olduğunu ikimizde farkındayız. Ama kendisi ile başbaşa bırakmak en iyidir bilirsin ;)

seyrekzamanlar dedi ki...

işte şurda mutabıkız. ben şov adamıyım. sense küstah.
ama unutma.bu dünyanın en iddialı turuncu bayan'ısın fakat bir gerçeklik vardır ki, ah pek bilmezsin, o da tanımadığın küstahları hakir görme :))))

küstah insan iyidir.

Adsız dedi ki...

Mutfağım var ama yoga yapacak vücut yok bende. En iyisi kek yapayım da mutfak kimlik bunalımına girmesin .