26 Aralık 2009 Cumartesi

Yerli Malı Şıllık



Kardeşim olan Turuncu Mandolin domuz gribi oldu. Bende koştum annemlere kalmaya gittim. Ee ablalık görevi yapıcaz ya aklı sıra anneme yardım ederim diye gitmiştim. Fakat 3 günden beri kardeşimle aralıksız televizyon izleyip yemek yiyoruz.

Şu sıralar hayatımın 4te 3ü televizyon programları izlemek oldu. Bunların büyük bir bölümünü de izdivaç programları süslüyor. Arada yapılan kolbastı showları ise üzerine tuz biber oluyor resmen. Hele orada oturup yorum yapan kadınların hastasıyım ulan ! ! var mı ?

Or.spu sarısı ve siyahın eşsiz karışımıyla meydana gelmiş saç rengi, taşırılarak ellere sürülen ve sonrasında asetonla dikkatsizce temizlenen cırtlak pembe oje, altın kaplamayla kapatılan çürük dişler ( ki o altın kaplama dediğimiz şey bildiğimiz para çikolatalarının altınından ) ve tüylenmeden topak topak olan bir kazak giyilip programın yolu tutulur. Sandalyelere oturulup bedava dağıtılan meyve suyu ve sandviç yenilinip ve bir kaç meyve suyuda çantaya zulalandıktan sonra program başlarrrrrrrrr.

Yorumlar dikkatlice dinlenilir, izdivaç adayları baştan aşşağıya kadar süzülünür. Ve ( BU BENİM EN SEVDİĞİM BÖLÜM ) imitasyon bilezikli kollarla mikrofona uzanan şişman teyze yarışını kazanan şanslı bir teyze, dolma parmaklarıyla mikforonu nazikçe kavrayıp daha önce hiç duymadığım bir şiveyle yorum yapar. Onun yorumuna katılmayan diğer teyzeler ise ( bunların elleri genellikle kınalıdır. ) etrafa tükürük saçan bağırışmalarıyla mikrofonu kendilerine doğru çekmeye başlarlar. Bu kadınların troit bezleri hakkında ciddi araştırmalara girmek istiyorum gerçekten. Müthiş bir tükürük salgılama söz konusu.... Çoğunun başının örtülü olma sebebi bile budur diyebilirim.

İzledim. İzledim. İzlemeye devam ettim. Saatlerce aralıksız. Reklam girene kadar 'çiş tutma krizleri' bile yaşadım. Bu kadınlar her bir kelimelerinde benim tüm enerjimi almalarına rağmen nasıl bizleri bu kadar sevgiyle, tutkuyla ekrana bağlıyor çözemiyorum. 'Biz' diyorum çünkü senin de izlediğini biliyorum tatlım.

Yoo hayır ! bu program gerçekten bitmemeli. aksi takdirde benim hayat damarlarımdan birisi kopmuş demektir tatlım.

Ulan 85 yaşındaki adama karı bulup üzerine kolbastı yaptırıyorlar. Ben bunu izlemiyim de kim izlesin ?

0 Genel ev müşterisi: