29 Mayıs 2010 Cumartesi

lalalala İsterim olsun !


Ben kalender meşrebi filan değilim ! Güzelini ararım çirkinine bakmam bile. En iddaalısını en çekicisini isterim herşeyin. "Standart ve sade bir yaşam sürmek istiyorum" diyenleride koyun gibi bacağından asarım. Ya da insaflı olup dürüstlüğe davet edebilirim. Çok çeşitlilikten bir şey olmaz tatlım. Dondurmanı hep sade içkini de hep aynı bardaktan içmeyeceksin. Biraz yolunu bileceksin, 'yollu' olacaksın.

Tanrımız bile hiç renkli bir kişiliğe sahip değil baksana. Nerede desen her yerde derler. (Ne yani benim 1 hafta bile yıkanmadığım oluyor pek arkamda dolaşmasın o zaman ) Kendisinden bir haber. Nasıl dersin mum yaktırırlar, özel günler de şarkı söylettirirler veya ayak kokan halılara baş koyarsın. Eee peki sonra dersin ehliyet sınav soruları gibi önüne tek basımlık bir kitap koyarlar. Bakarsın içindekiler listesine reenkarnasyon yok, içki yok, günah yok, yok yok yok . Ay reenkarnasyonun olsa ne yazar be. Öldürsen de gelmem ayol bir daha. Ben BUDİST olacam. Hayır yani işi onlar biliyor. Dök altını tepeleme, yap bir şişman amca, üzerini altınla giydir kendi zevkine göre... Çok mu sıradan kulaklarını burnunu değiştir hayfan filan yap. Yaratıcı ol biraz. Tütsüyüde koy dört bir yana.. Ee bu işlere inanabilmek için kafanın güzel olması gerekiyor biraz olsun. Adamlar işi biliyor. İhtişam var altın var cevherler var reenkarnasyon da var E BEN DE ORADAYIM TATLIM.

Sonra Hindistan'a gidip esas oğlanımı bulmam da cabası.. =)

Ya kazanmaya oynarım deliler gibi yada yok olmaya. Ya kürküm sırtımda elimde $$$$ lık süs köpeğim ağzımda cuba prosu eşliğinde limuzinimle film setine giderim. Ya da klozet kenarında saçlarım sıfıra vurulmuş şekilde altın vuruştan ölü bulunmuşumdur. ( Bak şu fakir sonumda bile eroine verecek param var =) )

Bilemiyorum.. Kurnaz olasım var bu aralar. Evli bir erkeğin yatağına girip karısına yakalanalasım var. Donup kalakaldığında da "BU İLK KEZ DEĞİLDİ" diye de kadına bağırasım var. O sırada kocası durumu düzeltmek adına kadına masum edebiyatı yapmaya çalışırken çıkardığım jartiyerleri tekrardan giyip paltomu alarak iğrenç kahkahalar atarak olay mahalinden uzaklaşasım var.

cık cık cık

kötü kız olmak bana hiç yakışmıyor.

Ay ne saçmalıyorum ben. Baaariz yakışıyor tatlım !

2 Genel ev müşterisi:

Harika dedi ki...

Tatlım o kadına sigaranı üfleyerek şuh sesinle SON DA OLMAYACAK diye fısıldar mısın.. İçimden geldi.

~Turuncu Bayan~ dedi ki...

Onu söylemeyeceksin. Güzelce rimellenmiş kirpiklerin altındaki gözlerle 'son olmacayacağı' hissini kadının içine işleyeceksin. Hakkıyla =) Hepimiz fahiş fiyatlı olabiliriz. Önemli olan cebini yakmak değil, içini yakmak ritmocum.